مگسی اسیر در تار عنکبوتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

مردی را

می شناختم

که

داشت می مرد

از سرطان


او

صبری داشت

اندازه ی مگسی

اسیر

در تار عنکبوت


وقتی مرد

پرسید

"ساعت چند است؟"



شلام به همه دوکس جونیای باحال خودم.

چطول مطولین؟

من که هم خوفم هم بد.

خوف برای اینکه دو لوزه مدلسه نمی لم.

بد به خاطل ملیضیم.دولوزه پا میشم بلم مدلسه اما حالم بد میشه دوباره می خوابم.

حالا هم منتظرم تا دوستام از مدلسه بیان بزنگم ببینم چه کردن تو این دولوز.

چند لوزه حوصله آپیدن ندالم نمی دونم چلا.

بهزادی هم رمز جدیدمو نداله که بیاد آپ کنه.

لاستشو بخواین سه شنبه یه نفل که خیلی دوسش داشتم بهم یه حلفی زد که واقعا داغونم کرد.البته معذرت خواهی کرد و گف شوخی کلدم اما هنوزم نتونستم خودمو راضی کنم که ببخشمش .شما بگید چیکار کنم .

لفتم دکتل 5 تا آمپول بهم داده.سه تاشو زدم.فک کنم از این آمپول گاوی هاست آخه خیلی درد داره هر وقت آمپولارو زدم 10 مین گریه کردم.

خیلی خنده دار شدم مث پنگوئنا راه می رم.

پرستاره آمپولارو دیده میگه تو چلا دو شبه از این آمپولای ناجور میاری؟

دیگه همین دیگه.

آهان تو ادامه مطلب پسته ثابتم یه سری چیزا نوشتم که لازمه بدونید.




 



یک شنبه 10 مهر 139015:10 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 210
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 320
بازدید ماه : 1173
بازدید کل : 258297
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *